Miałam przyjemność uczestniczyć w wielu szkoleniach prowadzonych przez Panią Anitę Chmarę. Z czystym sumieniem mogę polecić Panią Anitę jako wybitnego, rzetelnego i kompetentnego trenera. Jest nie tylko doskonałą profesjonalistką, fachowcem z ogromną wiedzą i umiejętnościami, ale także potrafi dotrzeć do każdego uczestnika, budując z nim osobistą relację. Pani Anita pomaga firmom i osobom w osiąganiu założonych celów, potrafi znaleźć rozwiązanie z najtrudniejszych sytuacji biznesowych i osobistych. Nigdy niczego nie narzuca, zawsze sugeruje, daje narzędzia do realizacji zadań. Przy tym wszystkim jest niezwykle ciepłym i życzliwym człowiekiem. Trudno szukać takich szkoleniowców wśród pozostałej kadry trenerskiej.

Zofia Zgorzelewicz, uczestniczka


Szkolenie przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny. Anita uważnie słuchała potrzeb osób, które uczestniczyły w szkoleniu oraz skrupulatnie starała się wytłumaczyć i znaleźć rozwiązanie na zgłaszane problemy. Bardzo wysoka kultura osobista Anity sprawiła, że grupa czuła się bardzo swobodnie i wyrażała opinie bez żadnego skrępowania. Polecam to szkolenie, ponieważ jest to czas wykorzystany w stu procentach. (AVENHANSEN, "Skuteczna komunikacja interpersonalna", Poznań, 21-22.03.2016)

Joanna Radoszko, C.E.Roeper GmbH)

Szkolenie bardzo dobre, przekazano mi wiele przydatnych informacji. Anita jest bardzo sympatyczną, szczerą osobą, ktora posiada ogromną wiedzę i motywuje do działania. Prowadzi szkolenie w przyjemnej atmosfrze, daje możliwosć wypowiedzenia sie każdemu bez krytyki, ze zrozumieniem i z wnikliwą analizą. Ponadto forma otwarta szkolenia umożliwia poznanie nowych ludzi. (AVENHANSEN, "Skuteczna komunikacja interpersonalna", Poznań, 21-22.03.2016)

Paulina Paczkowska, PEPCO Poland Spólka z o.o.

Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie, a tematyka bardzo przydatna w pracy zawodowej. Trenerka posiada praktyczną wiedzę, szkolenie oceniam na 6+. Chętnie skorzystam z treningu prowadzonego przez Panią Anitę Chmarę w innym czasie. (AVENHANSEN, "Skuteczna komunikacja interpersonalna", Poznań, 21-22.03.2016)

Jadwiga Klimanowska Wojewódzki Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Anita jest świetnym i motywującym trenerem. Zajęcia z nią przekonują, że pewne rzeczy są, istnieją, nie znikną jak Kopciuszek po pólnocy, mimo że bardzo byśmy tego chcieli, ale mozna coś z tym zrobić. Anita pokazuje, jak negatywne odczucia możemy przekształcić w zwyczajną zadaniowość. Jak odłożyć emocje na bok. I to jest coś, co z pewnością wykorzystam w pracy nad samą sobą. (Szkolenie AVENHANSEN, "Zarządzanie sobą w czasie, Poznan,  26-27.01.2015 r.)

Edyta Antoniewska, kierownik działu finansowego, CRUSAR


 Gorąco polecam trenerkę Anitę Chmarę, która jest osobą kompetentną, rzetelną, prezentującą wysoki poziom wiedzy nie tylko z zakresu objętego szkoleniem. Bogactwo przykładów i materiałów sprawia, że na pewno każdy usprawni swój dzień pracy oraz zyska wskazówki jak prowadzić trudne rozmowy. (Szkolenie AVENHANSEN, "Zarządzanie sobą w czasie, Poznan,  26-27.01.2015 r.)

Beata Łopatka, C.E. Roeper GmbH


Miły, swobodny i bezpośredni sposób przekazywania informacji. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, w bardzo przyjaznej atmosferze. ("Biznesowy savoir-vivre", AVENHANSEN, Poznań, 29-30.12.2014)

Marcin Kuffel

 

Pani Anita jest bardzo profesjonalnym trenerem. W interesujący sposób przekazuje swoją wiedzę, dając duże możliwości zadawania pytań i pracy w zespołach. Po szkoleniu czuję się silniejsza, otrzymałam inspirację, która jest mi bardzo potrzebna w prowadzeniu firmy i kierowaniu zespołem. ("Profesjonalna obsługa trudnego klienta", AVENHANSEN, Poznań, 14-15.11.2013)

Edyta Maliczak, właściciel
Usługi Transportowo-Spedycyjne Edyta Maliczak

 

Szkolenie było naprawdę super. Mała grupa uczestników zapewniła nam indywidualne podejście do każdego z nas. Wszystkie poznane techniki mogliśmy odnieść do naszych sytuacji w pracy. Trenerka miała mnóstwo energii i w sposób jasny przekazywała nam swoją wiedzę. ("Profesjonalna obsługa trudnego klienta", AVENHANSEN, Poznań, 14-15.11.2013)

Aleksandra Głowacz, Bank Zachodni WBK SA

 

Temat prowadzony rzeczowo, adekwatnie do potrzeb szkoleniowych. Trener bardzo sympatyczny, kontaktowy, otwarty, dostosowujący się do rzeczywistych sytuacji zawodowych słuchaczy (szkolenie "Obsługa trudnego klienta" AVENHANSEN, 1-2.12.2014, Poznań).

Paweł Pietrzykowski, specjalista, Volkswagen Group Polska

 

Fachowość, merytoryka, doświadczenie, osobowość - wszystko super na 6-tkę (szkolenie "Obsługa trudnego klienta" AVENHANSEN, 1-2.12.2014, Poznań).

Emilia Przybysz-Stemplewska, koordynator ds. likwidacji szkód,Volkswagen Group Polska

 

W 2010 roku zorganizowałem w Valeo szkolenie zamknięte pt "Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego", dedykowane dla całego Działu IS. Jego celem było podniesienie kompetencji miękkich takich jak komunikacja, asertywność oraz właściwa obsługa klienta dla osób pracujących na co dzień z klientami wewnętrznymi (np Dział Helpdesku) jak i zewnętrznymi (klienci i dostawcy firmy). Szkolenie pozwoliło nam na poznanie technik prawidłowej komunikacji, zrozumienie i zastosowanie zasad asertywności oraz generalnie podniesienie jakości pracy związanej z obsługą klienta. Szkolenie to polecam wszystkim osobom, które pracują na co dzień z klientem wewnętrznym np działom technicznym, helpdeskowi, w których często wymaga się posiadania złożonej wiedzy technicznej, a zapomina o kompetencjach miękkich, które często okazują się równie ważne jak profesjonalna wiedza.


Tomasz Kałwa
IS Manager
Valeo Autosystemy Sp. z o.o.

 

Podczas naszej dwuletniej wspólpracy (2010-2012) Pani Anita dała się poznać jako wytrawny trener z zakresu tematyki szeroko pojętego HR, a w szczególności Skutecznej komunikacji interpersonalnej (4 dni), Sztuki prezentacji i wystąpień publicznych (8 dni), Zarządzania konfliktem (1 dzień), Delegowania obowiązków (1 dzień). Wysoki poziom merytoryczny jak i organizacyjny prowadzonych przez Panią Anitę szkoleń oraz elektryzująca i dynamiczna sylwetka trenera tworzą niezykle harmonijną całość. Na szczególną uwagę zasługuje elastyczność myśli i działania, umożliwiająca szybką reakcję na bieżące zapotrzebowanie uczestników. Nasi pracownicy bardzo chętnie uczestniczyli w szkoleniach prowadzonych przez Panią Anitę Chmarę, a wysokie noty trenera w ankietach poszkoleniowych wskazują m.in. na bardzo dobre przygotowanie merytoryczne, profesjonalizm, komunikatywność czy łatwość nawiązania kontaktu. Z wielką przyjemnością rekomenduję Panią Anitę jako znakomitego trenera i praktyka. Jej wieloletnie doświadczenie zawodowe, kreatywność, wielkie zaangazowanie, niekonwencjonalne predyspozycje osobowościowe oraz nasze wspomnienie minionych szkoleń, potwierdzają słuszność naszej decyzji odnośnie wyboru trenera.

Karolina Zalewska

Officer Manager

RE project development

 

 

Odbyte szkolenie bardzo pomogło mi w zrozumieniu zachowań ludzkich i nauczyło bardziej świadomego postepowania w rozmowach z klientami. Pani Anita Chmara jest przemiłą trenerką, przekazuje informacje w bardzo przystępny sposób (IMMOQEE, szkolenie „Standardy obsługi klienta wewnętrznego, 3-4.06.2013).

 

Iwona Kowalczyk, handlowiec, PWPW SA

 

Było superfajnie! (IMMOQEE, szkolenie „Standardy obsługi klienta wewnętrznego, 3-4.06.2013).

 

Grzegorz Stefański PWPW SA

 

Przygotowanie merytoryczne trenera, sposób dynamiki prowadzenia zajęć, bardzo skuteczne prowadzenie ćwiczeń, wysoki profesjonalizm (IMMOQEE, szkolenie „Standardy obsługi klienta wewnętrznego, 3-4.06.2013).

 

Dorota Szczotka, specjalista ds. inwestycji, PWPW SA

 

Pani Anita Chmara okazała się trenerem najwyższej klasy. Dziękuję. (Szkolenie "Zarządzanie personelem", AVENHANSEN, 22-24.04.2013)

Maciej Rzeszut,
Biuro Główne Projektu,
Małopolska Agencja Energii i Środowiska, Szczucin

 

Prowadząca szkolenie posiadała wszelkie predyspozycje, kwalifikacje i wiedzę na temat omawianych zagadnień. Jest niezwykle miłą i otwartą osobą, potrafiącą zmotywować uczestników do wspólnej pracy i stworzyć przy tym miłą atmosferę. W jasny i wyrazisty sposób przedstawia omawiany temat, zaciekawia, zachęca, jest elastyczna, potrafi słichać i naprowadzić rozmówcę na sformułowanie właściwych i kreatywnych wniosków. Szkolenie z Panią Anitą jest naprawdę owocne. (Szkolenie "Zarządzanie personelem", AVENHANSEN, 22-24.04.2013)

Danuta Łuszcz, Główna Ksiegięowa, Biuro Główne Projektu,
Małopolska Agencja Energii i Środowiska, Szczucin

 

Bardzo ciekawe i dynamicznie prowadzone szkolenie. Duże zaangażowanie trenera, dobrze wykorzystany czas na poznanie ciekawych zagadnień.  (Szkolenie "Zarządzanie personelem", AVENHANSEN, 22-24.04.2013)

Paweł  Wantuch, kierownik, Biuro Główne Projektu,
Małopolska Agencja Energii i Środowiska, Szczucin

 

Bardzo inteligentny fachowiec, interesująco przekazujący wiedzę w sposób prosty, jasny, zrozumiały. (Szkolenie "Zarządzanie personelem", AVENHANSEN, 22-24.04.2013)

Bożena Klimaj, specjalista ds. finansowych, Biuro Główne Projektu,
Małopolska Agencja Energii i Środowiska, Szczucin

 

Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób, wyczerpujące temat, Trener miał doskonały kontakt z uczestnikami. (Szkolenie "Zarządzanie personelem", AVENHANSEN, 22-24.04.2013)

Tomasz Lis, kierownik departamentu, Biuro Lokalne Projektu,
Małopolska Agencja Energii i Środowiska, Szczucin

 

 Trener dobrze przygotowany merytorycznie. Bardzo dobrze prezentuje wiedzę, ma bardzo dobry kontakt z uczestnikami (Szkolenie "Zarządzanie personelem", AVENHANSEN, 22-24.04.2013)

Piotr Stańczuk, Biuro GLokalne Projektu,
Małopolska Agencja Energii i Środowiska, Szczucin

 

W listopadzie 2012 roku brałam udział w szkoleniu, organizowanym przez firmę Berndson, z profesjonalnej obsługi trudnego klienta w urzędzie. Temat znany, jednak poprowadzone przez Anitę warsztaty były bardzo wartościowe. Jako trener potrafiła dostrzec indywidualne potrzeby uczestników. Cenne było to, że dbała, aby każdy uczestnik mógł przepracować na szkoleniu trudne sytuacje z własnego podwórka. Chętnie wezmę udział w kolejnych szkoleniach prowadzonych przez Anitę.


Anna Pastuszka-Fahie

 

W dniach 15-16 listopada 2010 r. uczestniczyłam w szkoleniu "Skuteczna komunikacja interpersonalna". Szkolenie prowadziła p. Anita Chmara, która dzięki sympatycznej i bezpośredniej atmosferze bardzo szybko i umiejętnie wprowadziła uczestników w ćwiczenia i zadania. Szkolenie było poprowadzone w rzeczowy, profesjonalny i interesujący sposób. Wiedza, którą nam przekazała, a także praktyczne ćwiczenia i zaprezentowane techniki są bardzo pomocne i wykorzystuję je zarówno w pracy zawodowej jak i życiu prywatnym. Dzięki zaangażowaniu trenera, dużej wiedzy merytorycznej, kompetencjom, bardzo przyjaznej atmosferze, uważam szkolenie za skuteczne i wartościowe.

 

Małgorzata Olewnicka, uczestniczka

 

Brałem udział w szkoleniu w zakresie komunikacji interpersonalnej w ramach cyklu szkoleń zorganizowanego przez mojego Pracodawcę. Muszę przyznać, że było to jedno z bardziej interesujących szkoleń w jakim uczestniczyłem. Stało się tak w głównej mierze dzięki osobie i charyzmie Anity, która poprowadziła je w bardzo interesujący i niekonwencjonalny sposób kierunkując się na praktykę i przykłady „z życia wzięte”. Doceniam również wsparcie Anity po szkoleniu – jest ona osobą komunikatywną, a wsparcie posprzedażowe było na bardzo wysokim poziomie.

 

Mateusz Skonieczny, CEO Professional Services

 

W kwietniu 2013 brałem udział w szkoleniu organizowanym przez firmę AVENHANSEN "Komunikacyjne aspekty oceny okresowej". Szkolenie zostało przeprowadzone w niezwykle ciekawy i przystępny sposób. Pani Anita Chmara zajmująco przekazała skomplikowane aspekty komunikacji w relacji szef-podwładny.

Jan Reklewski, naczelnik, Ministerstwo Środowiska

 

Bardzo odpowiadała mi kreatywność i elastyczność osoby prowadzącej. Była otwarta na nasze pytania i zgłaszane problemy, co spowodowało że ćwiczenia pozwalały nam wypracować nowe sposoby spojrzenia na nasze problemy w firmie. (Sztuka przewodzenia i prowadzenia zebrań, AVENHANSEN, marzec 2013)

 

Mirosława Stanik, za-ca Dyrektor Generalnej, Sileman    

 

Szkolenie z zakresu Coachingu menedżerskiego z P. Anitą, to jedno z tych nielicznych szkoleń, które wpływają na całe dalsze życie uczestników i rozwój ich kariery zawodowej. Polecam serdecznie osobę trenera - Pani Anita w niesamowity sposób nawiązuje kontakt z grupą, a jej celnie zadane pytania skłaniają do refleksji oraz działania. Najważniejsze odkrycie tego szkolenia dla mnie było takie, że to ja sama znam odpowiedź na najbardziej nurtujące mnie pytania. Dziekuję Pani Anito, za otwarcie moich szeroko zamkniętych oczu! (Dotyczy Szkolenia z Coachingu menedżerskiego, kwiecień 2012, Warszawa)

 

 
Beata Chorągwicka-Majstrowicz
Doradca ds. HR, wykładowca akademicki i trener

 

 

W dniach 28.02-1.03.2008 firma Mar Art - Bahr Service uczestniczyła w szkoleniu "Techniki sprzedaży". Szkolenie w sposób bardzo profewsjonalny przeprowadziła Pani Anita Chmara. Doskonały trener z szeroką wiedzą i dużym poczuciem humoru. Umiejętnie łącząc elementy teorii z praktyką, przedstawiła nam ważne zagadnienia z dziedziny sprzedaży i komunikacji. Ćwiczenia w grupach zainspierrowały uczestników do twórczych dyskusji. Zdobyte informacje i umiejętności z pewnością będą przydatne w kontaktach z Klientami. Należy też wspomnieć o miłej atmosferze, którą stworzyła Pani Anita. Wszystkie te czynniki sprawiły, że uczestnicy wrócili ze szkolenia bardzo zadowoleni.

Barbara Kohlbrenner, PR&Marketing, Mar Art-Behr Service 

 

Z przyjemnością polecamy firmę Berndson, która na nasze zlecenie w czerwcu i lipcu 2008 r. przeprowadziła cykl szkoleń dla 150 pracowników z zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta. Szczególnie chcielibyśmy podkreślić merytoryczne przygotowanie trenera, Pani Anita Chmara, która nawiązała bardzo dobry kontakt z uczestnikami szkoleń, w jasny, zrozumiały, a przede wszystkim profesjonalny i poparty dużym doświadczeniem sposób przedstawiła wszelkie zagadnienia związane ze szkoleniem.

Dyrektor ds. Personalnych
Anna Dębowska
Fantasy Park Sp. z o.o.

 

Szkolenie bardzo intensywne i rozbudowane. Poznaliśmy wiele technik, które można wykorzystać w codziennej pracy. (Sztuka przewodzenia i prowadzenia zebrań, AVENHANSEN, marzec 2013)

                                                                                         Rafał Janiczek, kierownik DI Sileman

 

Przede wszystkim osoba trenera – Pani Anity Chmary bardzo mi odpowiadała. Charakteryzuje się rozległą wiedzą i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami (Sztuka przewodzenia i prowadzenia zebrań, marzec 2013)

Tomasz Hoła, Elset Sp. z o.o., Kierownik Działu Analiz

 

Ciekawe i wciągające. Odświeżające wiele informacji i przekazujące nowe. Sympatyczny trener. Brak nudy. Bardzo pozytywnie. (Sztuka przewodzenia i prowadzenia zebrań, AVENHANSEN, marzec 2013)

 Tomasz Janiczek, kierownik Działu Dozoru Oprogramowania

 

Pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Lubartowie zatrudnieni na stanowiskach kluczowych mieli przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez firmę "Alfa" z zakresu "Etyki i etykiety". Moduł dotyczący etykiety poprowadził trener godny polecenia  - pani Anita Chmara. Zajęcia zostały przeprowadzone w sposób sprawny, realizując w całości wcześniej ustalony zakres materiału. Pani Anita Chmara posiada umiejętność przekazywania wiedzy w sposób profesjonalny, łącząc to z dawką humoru. Właściwie reagując w trakcie zajęć na nastroje uczestników, potrafi cały czas utrzymać zainteresowanie oraz odpowiednie napięcie w grupie. Szkolenie zintegrowało zespół i pozwoliło lepiej się poznać, co znacznie ułatwi wspólpracę w Urzędzie. Nadmieniam, że wszyscy doceniają wartość wiedzy, którą wynieśli z zajęć i wykorzystują ją zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. Szkolenia prowadzone przez panią Anitę Chmarę są godne polecenia, w szczególności instytucjom, którym zależy na wzroście efektyności poprzez podnoszenie kwalifikacji pracowników.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Lubartowie,
Lucjan Zbigniew Tomasiak

 

 W imieniu Europejskiego Forum Studentów AEGEE-Toruń chciałabym bardzo serdecznie podziękować Pani Anicie Chmarze za wsparcie merytoryczne naszego projektu "I Próba Negocjacji". Dzięki warsztatom Pani Anity umożliwiliśmy szerokiej grupie uczestników bliższe zapoznanie się z tematyką Public Relations, a tym samym zdobycie umiejetności efektywnego wykorzystania nabytej wiedzy.

Kamila Piotrowska  - koordynator projektu

Europejskie Forum Studentów, Toruń 23 maja 2006 r. 

 

Pani Anita Chmara w roku 2004 prowadziła w naszej firmie cykl szkoleń dla naszych pracowników w ramach projektu "Rozwój Zasobów Ludzkich - Promocja Zatrudnienia i rozwój zasobów ludzkich" pod nazwą "Techniki sprzedaży". W trakcie zajęć wykazała się kompetencją i niezwykłą wiedzą na temat stosowania odpowiednich technik sprzedaży. Zajęcia byly prowadzone w ciekawy i nowatorski sposób. Pracownicy z pełnym zaangażowaniem uczestniczyli w  szkoleniach. Bardzo wysoko oceniamy kompetencje Pani Anity Chmary jako Eksperta w zakresie technik sprzedaży. Wszystkim, którzy potrzebują wsparcia merytorycznego w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstwa, polecamy wspólpracę z Panią Anitą Chmarą.

Marian Karaszkiewicz, Corpinex

 

Nasza firma jest prekursorem w produkcji segregatorów i teczek na polskim rynku. Startowaliśmy w latach 90-tych. Obecnie mamy niezachwianą pozycję lidera w zakresie wzornictwa. Posiadamy przedstawicielstwa w najwiekszych polskich miastach, eksportujemy nasze produkty do Austrii, Niemiec, Szwajcarii, Litwy, Ukrainy, Rosji i Białorusi. W dniach 6-8 sierpnia 2004 roku Pani Anita Chmara przeprowadziła w naszej firmie szkolenie "Techniki sprzedaży" dla grupy dziesięciu naszych handlowców. Szkolenie miało na celu kompleksowe zapoznanie uczestników z technikami sprzedaży oraz sprawdzenie, na ile potrafią oni zastosować teorię w praktyce - podczas licznych ćwiczeń. Program był szeroki i obejmował niezbędną dla sprzedawców wiedzę - od przygotowania wizyty handlowej i prowadzenia rozmowy telefonicznej, przez techniki nawiązania kontaktu, mowę ciała, wszystkie etapy wizyty handlowej, aż po techniki zamknięcia transakcji. Były też zagadnienia wykraczające poza ten zakres - związane z kompetencjami osobistymi - motywacją, ustalaniem celu, przekonaniami, pracą z emocjami i stresem, a takze budowaniem strategii. Wszystkie nabyte umiejętności zweryfikowały ćwiczenia z udziałem kamery. Uczestnicy na bieżąco korygowali błędy podczas analizy nagrań. Aktywne techniki NLP angażowały uwagę wszystkich uczestników i sprawiły, że wiedza podana na szkoleniach została przyswojona z łatwością. Po szkoleniu grupa została objęta badaniem wzrostu kompetencji, które wypadło pomyslnie, z czego jestesmy ogromnie zadowoleni. 

Wiceprezes VauPe, Agnieszka Rymkiewicz-Opila     

 

   

 

 

  Jeżeli chcesz się podzielić opinią na temat szkolenia lub coachingu,
wyślij ją pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd